Tuesday 19 June 2012

DOWNLOAD AKU ADA KAU ADA (FULL) | FILEM MOVIE

Download aku ada kau ada full filem movie shaheizy sam yana samsudin

Download aku ada kau ada full.Filem aku ada kau ada mengisahkan tentang Nordin Ahmad (Shaheizy Sam) adalah pelajar tahun kedua yang mahu untuk dipandang “cool”. Masalahnya, setiap kalii Nordin menjadi tumpuan, dia akan panik, mula batuk dan akhirnya muntah. Aziz (Kamal Adli) pula, seorang pelajar poyo yang perasan popular, selalu menyakat Nordin. Aziz sangat sakit hati bila Nordin mendapat perhatian dari pelajar perempuan.

Lain dari Download Bohsia 2 Jalan Kembali Full,

DOWNLOAD AKU ADA KAU ADA

Sinopsis Aku ada Kau adacerita kembali Tina (Yana Samsudin) adalah pelajar yang baru bertukar ke kolej Nordin untuk “99 Hari Senyum”, sebuah program khas untuk mengatasi sikap panas baran yang ditawarkan oleh Dr. Zida, kaunselor kolej. Watak Tina dalam aku ada kau ada tidak merasakan dia bermasalah walaupun dia sebenarnya adalah seorang panas baran. Namun bila mereka bertemu semula setelah 15 tahun berpisah, darah gemuruh Nordin makin teruk dan sakit marah Tina menjadi makin menjadi. Apa yang berlaku seterusnya dalam aku ada kau ada?


NOTA: ANDA PERLU LOGIN FACEBOOK
TERLEBIH DAHULU SEBELUM DOWNLOAD

**UNTUK DOWNLOAD AKU ADA KAU ADA FULL SILA KLIK ENTER HERE (pastikan anda sudah login facebook)

♥ CONSIDER SHARING THIS POST WITH YOUR FRIENDS IF YOU LIKE IT ♥
StumbleUpon Digg Twitter Delicious Reddit Technorati Facebook Mixx Linkedin

3 comments:

  1. romantiknyer citer ni.. suke tgok Yana n Sam dalam cite ni. Sweet sangat.. aku ada kau ada ?? hehehe

    ReplyDelete
  2. yana cute...,sam pun ape krgnya...spadan sgt2 dia0rg tu..!!!

    ReplyDelete