Tuesday, 30 June 2015

AGEN DROPSHIP TOUJOURS COLLAGEN MURAH RM175

AGEN DROPSHIP TOUJOURS COLLAGEN MURAH RM175


Berminat jadi agent dropship??
SMS/WHATSAPP:
0124973905

Baca sepenuhnya

Agen dropship lafia care gold Murah RM73

Agen dropship lafia care gold Murah RM73


Berminat jadi agent dropship??
SMS/WHATSAPP:
0124973905

Baca sepenuhnya

Agen dropship vgrip rm78

Agen dropship vgrip rm78


Berminat jadi agent dropship??
SMS/WHATSAPP:
0124973905

Baca sepenuhnya

Agen dropship sure kencang rm60

Agen dropship sure kencang rm60


Berminat jadi agent dropship??
SMS/WHATSAPP:
0124973905

Baca sepenuhnya

Agen dropship Izeara Body Talk Dan Serum

Agen dropship Izeara Body Talk Dan Serum


Berminat jadi agent dropship??
SMS/WHATSAPP:
0124973905

Baca sepenuhnya

Agent Dropship POBLING PORE CLEANSER

Agent Dropship POBLING PORE CLEANSER


Berminat jadi agent dropship??
SMS/WHATSAPP:
0124973905

Baca sepenuhnya

Agen dropship glutacaps rm120

Agen dropship glutacaps rm120



Berminat jadi agent dropship??
SMS/WHATSAPP:
0124973905

Baca sepenuhnya

Agen dropship ELAIKI SOAP : SABUN PENCUCI WANITA

Agen dropship ELAIKI SOAP : SABUN PENCUCI WANITA


Berminat jadi agent dropship??
SMS/WHATSAPP:
0124973905

Baca sepenuhnya

Monday, 22 June 2015

PEWITT SOAP SABUN MURAH RM40

PEWITT SOAP SABUN MURAH Harga Murah Original Bukan Fake Tiruan


Pewiit Soap Murah Original

Risau JERAWAT Makin TERUK?

Tambah Lagi, Muka BERMINYAK

Mahu Penyelesaian SEGERA?

“391+ Wanita Telah Bebas Daripada Masalah Jerawat Kurang 3 Minggu.”



Sabun Pewiit dirumus khas 100% herba semula jadi iaitu formulasi bunga cengkih, kayu manis, kolagen dan vitamin C. Selamat digunakan dan bebas dari bahan kimia berbahaya. Paling penting, ianya lulus KKM.


“Manfaat Sabun Pewiit Untuk Anda.”

Sabun Pewiit, insya Allah, berkesan membantu anda:
 SUPAYA wajah anda bebas dari masalah JERAWAT yang TERUK. 
 SUPAYA wajah lebih licin. Dan Muka dah tak berminyak.
 SUPAYA menghilangkan parut jerawat yang dah bertahun-tahun ada di muka.
 SUPAYA Muka lebih Putih dan berseri



Jom Nyahkan MASALAH JERAWAT dengan SABUN PEWITT 

Dalam masa sebulan jer, jerawat2 pasir yg slama ni bertapak kat muka, hilang....sebelum ni dh abis duit bratus beli produk,tapi still x hilang...tp bila guna sabun ni jer,dh hilang jerawat2....kulit pun makin cerah…



KELEBIHAN SABUN PEWITT

  menghilangkan jerawat batu
 menghilangkan parut jerawat
 menghilangkan kesan jerawat
 memutihkan
  mengecilkan pori-pori kulit
  menyihatkan kulit(vitamin-c)
  menyegar kulit muka .
  mengawal minyak berlebihan
 mengekalkan kelembapan kulit
  menigkatkan keanjalan kulit ( org berusia )
  kulit lebih licin , cerah dan berseri-seri
  membuang toksin pada wajah
  mengahalang blackhead dan whitehead


KANDUNGAN SABUN PEWITT

  extract bunga cengkih selepas hujan
  extract kulit kayu manis turun-temurun tok
  extract collagen
  vitamin C
® semua extract halal
® home made ....

  bunga cengkih = membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
  kulit kayu manis = membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat
 collagen = mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulihkan kulit dari kesan parut jerawat .
 vitamin C = Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat ..


Cadangan Penggunaan

✔ Sangat Mudah
✔ Hanya cuci muka pagi, tengahari dan malam (sblm tido)



Testimoni Pewiit Soap

Anis Hilang Jerawat Pasir Kurang 30 Hari

Saya Anis, dulu Saya mempunyai Jerawat pasir yang teruk. Saya sendiri tak suka dengan keadaan muka saya. Hari-Hari saya pandang wajah saya di cermin. Sambil berkata dalam hati, “Kenapa la jerawat kat muka ni tak hilang”.
Harga Promosi Terhad
RM40 (Semenanjung)
RM45 (Sabah Sarawak)
*​no.tracking akan diberi

Nak Harga Promosi??
SMS/WHATSAPP:
0132117313

Baca sepenuhnya

EPHYRA PREMIUM COLLAGEN MURAH RM150

EPHYRA PREMIUM COLLAGEN MURAH Harga Murah Original Bukan Fake Tiruan

EPHYRA COLLAGEN MURAH ORIGINAL

Ephyra?

Ephyra ialah sejenis minuman collagen enak dalam bentuk sachet yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul dari alam semula jadi di seluruh dunia, yang merawat, memperbaharui dan seterusnya menyerlahkan lagi keserian dan kesihatan dalaman dan luaran


.
Siapa Yang Memerlukan EPHYRA?

✔ Umur 25 dan ke atas
✔ Kulit Kering & kedut
✔ Kulit kusam & kendur
✔ Pigmentasi dan kulit bermasalah (jerawat)
✔ Proses Pemulihan lambat
✔ Mudah Rasa Penat
✔ Daya Ingatan Merosot
✔ Sakit-sakit badan / sendi
✔ Metabolisma rendah

Kesan pengambilan Ephyra 

kesan hari pertama 
kulit jadi lembap & rasa lebih bertenaga

kesan hari ke-2 
kulit lebih mulus, jerawat makin mengecut & pelawasan makin lancar

kesan hari ke-3
kulit makin cerah & mula nampak glowing , jerawat makin kecil dan menghilang. 

kesan hari ke-7
~ jerawat sama sekali terus hilang bersama parut semakin pudar 
~ menghasilkan kulit yang gebu & flawless
~ keseluruhan MUKA & badan akan rasa putih mulus.

Ada juga yang mengalami penurunan berat badan sebanyak 2-3 kg dalam minggu pertama minum Ephyra. 


Ephyra Boleh Menurunkan berat badan ?

Yg nak kurus, amalkan ambik Ephyra sebelum makan. 
Nanti korang akan rasa kenyang je. 

Yg nak tambah berat badan, amik Ephyra selepas makan nasi.


Khasiat dan keistimewaannya

✔ Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri

✔ Merangsang penghasilan kolagen yang diperlukan oleh tubuh

✔ Membantu memulihkan wajah yang bermasalah seperti jerawat dan jeragat

✔ Membantu memulihkan masalah kulit eczema

✔ Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus

✔ “Astaxanthin” menghindari daripada barah, tekanan darah tinggi, diabetes dan masalah kulit

✔ Menguatkan rambut dan melambatkan uban ,Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar

✔ Melancarkan sistem pencernaan dalam badan, menurunkan berat badan dan mengawal nafsu makan 

✔ Mengurangkan kadar kolesterol dan menjauhi risiko sakit jantung

✔ Membantu menyeimbangkan tekanan darah 

✔ Meningkatkan tenaga dan daya ingatan

✔ Meningkatkan sistem ketahanan badan. 

✔ Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakkan termasuk faktor usia

✔ Melegakan kesakitan sendi dan arthritis

✔ Melegakan kesakitan pedih ulu hati dan gastrik dalam perut.



Cara Pengambilan Ephyra

✔ Ambil 1 paket sehari sebelum sarapan atau sebelum tidur.

✔ Untuk kesan lebih cepat, boleh ambil 2 kali sehari iaitu waktu pagi dan malam.

✔ Tuangkan 1 paket Ephyra ke dalam gelas yang berisi air suam 180ml. 

✔ Nikmati ephyra yg berperisa oren, sangat lazat

✔ Elakkan dari mencampurkan dengan air panas dikhuatiri akan memusnahkan nutrient yg ada di dalam collagen Ephyra.

✔ Kacau sehingga larut dan sedia untuk diminum.

note: minum air putih banyak at least 12 gelas sehari supaya toksin dalam badan senang dikeluarkan.




BETULKAH BILA MINUM EPHYRA, TAK DIGALAKKAN MINUM KOPI? 

Jika diambil bersama, lebih merugikan? 

Sebenarnya, kafein di dalam kopi ini bukan sahaja boleh merosakkan kandungan vitamin & mineral dalam badan. Tapi boleh merosakkan semua kandungan vitamin yang lain, dalam badan. 
Penggambilan kafein boleh menggangu penyerapan vitamin dan mineral oleh tubuh badan kita. Jika seseorang meminum kafein pada jumlah yang terlalu tinggi, ia akan membawa kepada masalah kekurangan nutrien. Kafein boleh menurunkan kadar penyerapan nutrien atau meningkatkan pembuangan mineral dari tubuh badan. Antara sumber kafein yang popular adalah kopi, teh, minuman bergas, cocoa dan coklat.

So, camana pulak nak minum kopi tapi tak efek vitamin c dalam badan & x ganggu proses penyerapan EPHYRA secara maksimum dalam badan kita?

Haaa.. Jangan risau semua yang gemarkan kopi.

Ada caranya !!!

Antaranya:
✔️Jarakkan pengambilan kopi dan Ephyra. Amik kopi dulu then lepas 3-4 jam baru minum Ephyra. Ataupun sebaliknya. 
✔️jika susah, anda boleh juga tukar waktu pengambilan Ephyra pada waktu malam sekiranya minum kopi pada waktu pagi. 
✔️Minum air masak super banyak. 3-4 litre sehari!! Jangan malas. PENTING!
✔️Kurangkan minum air manis sebab air manis memekatkan darah dan menyukarkan proses penguraian segala vitamin yg kita makan. 

Ini antara tips dari kami utk anda semua - untuk memastikan Ephyra lebih berkesan dan tidak membazirkan pelaburan anda. 



Kandungan Ephyra

1.Kolagen Ikan Laut Dalam
- kolagen tulen yang dihasilkan daripada spesis ikan putihlaut dalam dari PERANCIS
- Mengembalikan keremajaan kulit anda
- Mengandungi agen antioksida semulajadi yang melindungi sel-sel daripada radikal bebas.
- Menyokong penambahan lapisan kolagen untuk mengekalkan keanjalan kulit yang sihat dan dan tegang.

2. Buah Acai
- Buah Keajaiban dengan manfaat yang besar, seperti anti-penuaan, anti-bakteria, anti-kanser, anti-radang dan menguatkan sistem kardiovaskular
- Kaya antioksida, mampu untuk mengurangkan risiko mempunyai kanser dan membantu melambatkan proses penuaan.
- kaya dengan sumber vitamin dan mineral, termasuk kandungan tinggi omega 6 dan omega 9
- Kaya dengan serat pemakanan, membantu untuk meningkatkan kesihatan sistem kardio vaskular, saluran penghadaman dan membantu mengawal paras kolesterol.

3. Gam Akasia
- Membantu meningkatkan tahap kolesterol HDL (kolesterol baik) dalam badan
- Membantu menyingkirkan toksin berbahaya yang terkumpul dalam sistem pencernaan
- Kaya dengan Serat yang menyerap toksin yang kemudiannya dikeluarkan melalui proses penghadaman

4. L-glutathione
- memperbaiki kulit untuk menjadi lebih lembut,halus dan dan lebih muda
- Satu agen yang kaya antioksida yang melindungi kulit terhadap kerosakan sel hasil proses pengoksidaan sekaligus melambatkan proses penuaan.
- Mengurangkan proses pembentukan pigmen , memberikan kulit anda penampilan yang lebih cerah dan berseri
- Membuang toksin dari dalam badan untuk meningkatkan sistem imunisasi

5. Asthaxanthin
- Memulihkan kesakitan sendi,sakit otot dan arthritis.
- Sangat bagus untuk mengurangkan kedutan dan garis halus, meningkatkan tahap kelembapan dan keanjalan kulit, menjadikan kulit lebih halus dan cerah berseri
- Meningkatkan daya tenaga dan stamina dalam badan

6. Serbuk tomato
- Mengandungi banyak vitamin A dan C
- Berkhasiat tinggi untuk meneutralkan radikal bebas yang berbahaya dalam aliran darah
- Membantu pesakit kencing manis untuk menjaga tahap gula darah mereka di bawah kawalan
- Vitamin A dalam tomato akan membuat rambut anda kuat dan berkilat,juga bagus untuk mata, gigi dan tulang.

7. Acerolla ceri
- Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan , menguatkan hati, memperbaiki keadaan kulit dan meningkatkan keupayaan badan untuk memulihkan dan memperbaharui tisu dengan cepat
- kandungan vitamin C yang tinggi dapat meransangkan pembentukan kolagen dalam badan, yang dapat menggantikan sel kulit menjadi sihat, halus dan lebih anjal.
- Membantu menguatkan sistem imunisasi dalam badan dan melindungi daripada penyakit kardiovaskular dan masalah mata

8. Marigold bunga ekstrak
- Mengandungi pelbagai karotenoid antioksida membantu melindungi sel-sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas, atau molekul berbahaya.
-berkesan dalam merawat pelbagai masalah kulit radang, kulit berjerawat dan eczema
- Menstabilkan kelembapan pada kulit anda, sekali gus ini bermanfaat bagi mereka yang mempunyai kulit yang sangat kering dan sensitif

9. Superberry
-diketahui mengandungi kandungan antioksida yang sangat tinggi.
-melindungi sel dari pengoksidaan dan meneutralkan radikal bebas.
-sumber terbaik untuk Vitamin C, Zat Besi, dan Potassium. 


Kelebihan minum Ephyra dalam bulan Ramadhan 
✔ tidak merasa lapar
✔ memberi tenaga berpanjangan sepanjang hari
✔ tidak merasa letih dan mengantuk

✔ kulit menjadi lbh lembab & glowing

Kelebihan Ephyra Utk IBU MENYUSU dan DALAM PANTANG 

✔ luka cepat sembuh (terutama bg ibu yg ceaser)
✔ susu badan melimpah + pekat (baby jd cepat kenyang)
✔ sembelit hilang
✔ kulit cerah berseri + glowing
✔ cepat hilang berat badan
✔ ibu akan rase kenyang berpanjangan
✔ mengurangkan jaundis
✔ membuang angin dlm badan
✔ memberi tenaga kpd ibu
✔ menganjalkan kulit yg menggeleber semasa mengandung
✔ memperbaiki strech mark
✔ menstabilkan hormon ibu
✔ mencantikkan kulit bayi

JADIKAN EPHYRA SEBAHAGIAN SUPPLEMENT SEMASA DALAM PANTANG.




Status Halal, KKM & Lab Report


Testimoni Ephyra 


Parut Jerawat Berlubang pulih

Testimoni ni khas utk mereka yg ada parut jerawat berlubang dan fed up guna macam2 produk tapi kulit masih tak licin. Seeing is believing, baby. hehe.

Parut Jerawat Berlubang Jadi Licin Selepas Minum 25 paket Ephyra


Maintain Slim
Hi korang, dah lama tak share testimoni baru Ephyra kan? Ni sy nak update pasal feedback customer yg amik Ephyra. Jom baca!

Ni gambar pengasas Ephyra, Pn Amiza. Beliau sendiri amalkan collagen Ephyra sejak 2 tahun yg lepas.


"Makin hilang sembab bawah mata sejak amalkan Ephyra"




Harga Promosi Terhad
RM130 (Semenanjung)
RM140 (Sabah Sarawak)
*​no.tracking akan diberi

Nak Harga Promosi??
SMS/WHATSAPP:
0132117313

Baca sepenuhnya

JUWITA DIVINE SEXY FOUNDATION MURAH RM45

JUWITA DIVINE SEXY FOUNDATION MURAH Harga Murah Original Bukan Fake Tiruan

JUWITA DIVINE SEXY FOUNDATION

PARUT JERAWAT HILANG dalam masa 7 hari.


Mula2 nak cuba2 je juwita ni. Rupa rupanya mmg meletop. Tak sangka PARUT JERAWAT semakin hilang dan kulit pun semakin glow - syasya

Hanya 1 tone... Sesuai untuk semua jenis kulit wajah...Boleh di bawa Solat
Tidak Bercapuk!!!
Tidak Berminyak!!!
Tidak Merekah!!!
ANTI JERAGAT 


Memperkenalkan JUWITA DIVINE SEXY FOUNDATION iaitu Foundation MESRA SOLAT dan'TREATMENT' untuk pelbagai masalah kulit muka.





KELEBIHAN JUWITA SEXY FOUNDATION:

 Menghilangkan PARUT JERAWAT 
✔ mENGHILANGKAN jERAGAT
 Tidak Berminyak
 Anti Penuaan
 Tidak Bercapuk ketika berpeluh
 Merawat Jerawat 
 Meredakan penyakit Eczema
 Sesuai untuk kulit sensitif
✔ Anti Kedutan
 Menegangkan Kulit



ANTARA KELEBIHAN LAIN JUWITA SEXY FOUNDATION:

√ Cuma 1 tona warna dan mengikut warna kulit
√ Tidak berminyak dan tahan lama (sehingga 18 jam)
√ Melindungi kulit dari sinaran UV (SPF50)
√ Melembabkan kulit
√ MESRA SOLAT dan mudah dicuci
√ 'Instant Flawless'
√ Tidak Bercapuk Ketika berpeluh
 Merawat, meredakan dan baik untuk penyakit kulit (eczema)
 Membantu bertindak sebagai krim siangWater based 
 Boleh di bawa sembahyang (wudhuk friendly)
 Menjadikan kulit lebih berseri dalam masa 5-10 minit selepas sapuan
 Mengecilkan liang roma
 Menutup cela dan parut jerawat dengan serta merta
 Sesuai untuk kulit sensitif 


BAHAN-BAHAN

√ Rumpai Laut (Kolagen)
√ SPF 50
√ Vitamin C
√ Ekstrak Biji Anggur
√ Ekstrak Limau
√ Berasaskan Air




Diformulasikan oleh kilang bersatus GMP.
KKM - NOT150101627K


TESTIMONI:


Juwita Foundation sbg bedak asas yg paling natural

foundation yg mampu merawat segala masalah kulit


Harga Promosi Terhad
RM45 (Semenanjung)
RM50 (Sabah Sarawak)
*​no.tracking akan diberi

Nak Harga Promosi??
SMS/WHATSAPP:
0132117313
Baca sepenuhnya